AKTIVITI
Senarai Aktiviti JPVPP Tahun 2015 |
1. Januari
2. Februari
3. Mac
4. April
5. Mei
6. Jun
7. Julai
8. Ogos
9. September
10. Oktober
11. November
12. Disember
|
- Hits: 14345
Aktiviti JPVPP Bulan Julai 2015 |
Kempen Kesedaran Modern Pig Farming Di Dewan Utama
31 Julai 2015
Koridor Utara Biotech Center Bukit Minyak
|
Aktiviti JPVPP Bulan September 2015 |
Program Peningkatan Produktiviti Dan Kesedaran Penyakit Ternakan
PPVD Barat Daya 2 September 2015
PPVD Timur Laut 9 September 2015 |
Aktiviti JPVPP Bulan Ogos 2015 |
Program Peningkatan Produktiviti Dan Kesedaran Penyakit Ternakan
PPVD SPU 12 Ogos 2015
PPVD SPT 17 Ogos 2015 PPVD SPS 26 Ogos 2015 Hari Bertemu Pelanggan JPVPP
di Ibu Pejabat JPVPP Bukit Tengah 28 Ogos 2015 3.00 Petang hingga 5.00 petang |
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG | |||||||
BULAN JANUARI 2015 | |||||||
PERKARA | MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN | TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN | JUMLAH PERKHIDMATAN | ||||
JUMLAH MENEPATI STANDARD* | % JUMLAH MENEPATI STANDARD** | JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* | % JUMLAH MENEPATI STANDARD** | ||||
a) JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan |
|||||||
b) JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
c) JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
||
d) JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG | |||||||
BULAN FEBRUARI 2015 | |||||||
PERKARA | MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN | TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN | JUMLAH PERKHIDMATAN | ||||
JUMLAH MENEPATI STANDARD* | % JUMLAH MENEPATI STANDARD** | JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* | % JUMLAH MENEPATI STANDARD** | ||||
a) JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan |
- |
- |
- |
- |
- |
||
b) JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
c) JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
||
d) JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG | |||||||
BULAN MAC 2015 | |||||||
PERKARA | MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN | TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN | JUMLAH PERKHIDMATAN | ||||
JUMLAH MENEPATI STANDARD* | % JUMLAH MENEPATI STANDARD** | JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* | % JUMLAH MENEPATI STANDARD** | ||||
a) JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan |
- |
- |
- |
- |
- |
||
b) JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
c) JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
||
d) JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG | |||||||
BULAN APRIL 2015 | |||||||
PERKARA | MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN | TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN | JUMLAH PERKHIDMATAN | ||||
JUMLAH MENEPATI STANDARD* | % JUMLAH MENEPATI STANDARD** | JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* | % JUMLAH MENEPATI STANDARD** | ||||
a) JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan |
- |
- |
- |
- |
- |
||
b) JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
c) JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
||
d) JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG | |||||||
BULAN MEI 2015 | |||||||
PERKARA | MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN | TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN | JUMLAH PERKHIDMATAN | ||||
JUMLAH MENEPATI STANDARD* | % JUMLAH MENEPATI STANDARD** | JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* | % JUMLAH MENEPATI STANDARD** | ||||
a) JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan |
- |
- |
- |
- |
- |
||
b) JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
1 |
100 |
0 |
0 |
1 |
||
c) JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
||
d) JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG | |||||||
BULAN JUN 2015 | |||||||
PERKARA | MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN | TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN | JUMLAH PERKHIDMATAN | ||||
JUMLAH MENEPATI STANDARD* | % JUMLAH MENEPATI STANDARD** | JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* | % JUMLAH MENEPATI STANDARD** | ||||
a) JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan |
- |
- |
- |
- |
- |
||
b) JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
c) JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
||
d) JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
Nota : Tiada sebarang aduan diterima bagi bulan Januari, Februari, Mac, April dan Jun