Portal Rasmi Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Pulau Pinang

Tarikh Kemaskini
[ Selasa, 07 Mei 2024, 14:42:13 ]

FAQ|Hubungi|MaklumBalas|PetaLaman

Facebook1 Twitter1 Youtube1 Instagram1

Portal Rasmi Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Pulau Pinang

AKTIVITI

  

Senarai Aktiviti JPVPP Tahun 2015
1. Januari
2. Februari 
3. Mac 
4. April 
5. Mei 
6. Jun 
7. Julai
8. Ogos 
9. September
10. Oktober 
11. November 
12. Disember 
  • Hits: 14345

Aktiviti Bulan Julai

  

Aktiviti JPVPP Bulan Julai 2015
Kempen Kesedaran Modern Pig Farming Di Dewan Utama
31 Julai 2015
Koridor Utara Biotech Center Bukit Minyak 
  • Hits: 12139

Aktiviti Bulan September

  

Aktiviti JPVPP Bulan September 2015
Program Peningkatan Produktiviti Dan Kesedaran Penyakit Ternakan
 
PPVD Barat Daya 2 September 2015
PPVD Timur Laut 9 September 2015
  • Hits: 12196

Aktiviti Bulan Ogos

  

Aktiviti JPVPP Bulan Ogos 2015
Program Peningkatan Produktiviti Dan Kesedaran Penyakit Ternakan
PPVD SPU 12 Ogos 2015
PPVD SPT 17 Ogos 2015
PPVD SPS 26 Ogos 2015

 
Hari Bertemu Pelanggan JPVPP
di Ibu Pejabat JPVPP Bukit Tengah
28 Ogos 2015
3.00 Petang hingga 5.00 petang 
 
 
  • Hits: 13752

Pencapaian Piagam Pelanggan Januari - Jun 2015

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN JANUARI 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
         
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN FEBRUARI 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN MAC 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN APRIL 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN MEI 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
 
 
1
 
 
100
 
 
0
 
 
0
 
 
1
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN JUN 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0

Nota : Tiada sebarang aduan diterima bagi bulan Januari, Februari, Mac, April dan Jun 

  • Hits: 14713

Hubungi Kami

Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Pulau Pinang,
Bukit Tengah 14000 Bukit Mertajam Pulau Pinang

Tel : +604-5084368 , +604-5084369, +604-5084370 | Faks : +604-5084366
Email : dvspenang[at]dvs [dot]gov[dot]my

Sesuai dipapar menggunakan Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome  versi terkini dengan resolusi 1024 x 768.

Sila muat turun Adobe Reader untuk melihat format PDF
Hakcipta Terpelihara 2020 © Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Pulau Pinang

Dasar Privasi Dasar Keselamatan | Penafian | Terma & Syarat | Portal MyGov | Data Terbuka

Statistik Pelawat

8387146
Hari Ini
Semalam
Minggu Ini
Bulan Ini
Bulan Lepas
Keseluruhan
8639
6643
54999
188684
331692
8387146
IP Anda: 210.187.66.194

Kod QR

QR Code DVS