Pencapaian Piagam Pelanggan Ogos 2018
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG | |||||||
BULAN OGOS 2018 | |||||||
PERKARA | MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN | TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN | JUMLAH PERKHIDMATAN | ||||
JUMLAH MENEPATI STANDARD* | % JUMLAH MENEPATI STANDARD** | JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* | % JUMLAH MENEPATI STANDARD** | ||||
a) JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan |
|||||||
b) JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari. |
13 |
100 |
0 |
0 |
13 |
||
c) JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan. |
- |
- |
- |
- |
- |
||
d) JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman. |
13 |
100 |
0 |
0 |
13 |
||
- Hits: 51229