Written by Administrator on . Posted in Pecahan .

Pencapaian Piagam Pelanggan Julai hingga Disember 2015

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN JULAI 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN OGOS 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN SEPTEMBER 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN OKTOBER 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN NOVEMBER 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN DISEMBER 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0