Portal Rasmi Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Pulau Pinang

FAQ|Hubungi|MaklumBalas|PetaLaman

Facebook1 Twitter1 Youtube1 Instagram1

Portal Rasmi Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Pulau Pinang

Header BM

  • Laman Utama

Pencapaian Piagam Pelanggan Julai hingga Disember 2015

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN JULAI 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN OGOS 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN SEPTEMBER 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN OKTOBER 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN NOVEMBER 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN DISEMBER 2015
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
0 0  
 
-
 
 
-
0
  • Hits: 12476

Hubungi Kami

Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Pulau Pinang,
Bukit Tengah 14000 Bukit Mertajam Pulau Pinang

Tel : +604-5084368 , +604-5084369, +604-5084370 | Faks : +604-5084366
Email : dvspenang[at]dvs [dot]gov[dot]my

Sesuai dipapar menggunakan Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome  versi terkini dengan resolusi 1024 x 768.

Sila muat turun Adobe Reader untuk melihat format PDF
Hakcipta Terpelihara 2020 © Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Pulau Pinang

Dasar Privasi | Dasar Keselamatan | Penafian | Terma & Syarat | Portal MyGov | Data Terbuka

Statistik Pelawat

8066787
Hari Ini
Semalam
Minggu Ini
Bulan Ini
Bulan Lepas
Keseluruhan
3264
10512
46060
200017
339250
8066787
IP Anda: 210.187.66.194

Kod QR

QR Code DVS