Written by Administrator. Posted in Piagam Pelanggan 2020.

Pencapaian Piagam Pelanggan Ogos 2020

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR PULAU PINANG
BULAN  OGOS 2020
PERKARA MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD* % JUMLAH MENEPATI STANDARD**  
a)      JPV P.Pinang menerima aduan dari Biro Pengaduan Awam (BPA) dan sesalinan maklumbalas dihantar kepada BPA dalam tempoh 14 hari bagi aduan untuk makluman dan tindakan
 
         
b)      JPV P.Pinang menerima aduan melalui e-pintas, e-mail, telefon atau surat dan sesalinan maklumbalas dihantar terus kepada pengadu dalam tempoh 14 hari.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
c)       JPV P.Pinang menerima aduan melalui media cetak dan elektronik dan maklumbalas dihantar terus kepada media cetak dan elektronik dalam tempoh (1) hari bekerja aduan.
 
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
d)      JPV P.Pinang menerima pertanyaan melalui e-pintas, BPA,email, telefon atau surat maklumbalas terus kepada pengadu / BPA dalam tempoh (3) hari bekerja dan sesalinan dihantar kepada JPV P.Pinang untuk makluman.
 
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0